کتابخانه عمومی (مرحوم) حاج ملا علی حکیم الهی

اخبار مربوط به کتابداری و نهاد کتابخانه های عمومی

کتابخانه عمومی (مرحوم) حاج ملا علی حکیم الهی

اخبار مربوط به کتابداری و نهاد کتابخانه های عمومی

تغییر نام کتابخانه

کتابخانه شهید مطهری محلات سمنان طبق مصوبه نهاد کتابخانه های عمومی استان سمنان به کتابخانه عمومی (مرحوم) حاج ملا علی حکیم الهی تغیر نام داده است.

یار دبستانی

یار دبستانی من با من و همراه منی

چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی

حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه 

ترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما

دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علفاش

خوب اگه خوب، بد اگه بد، مرده دل های آدماش

دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه 

کی می تونه جز من و تو درد ما رو چاره کنه

یار دبستانی من با من و همراه منی 

چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی

حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه 

ترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما