کتابخانه عمومی (مرحوم) حاج ملا علی حکیم الهی

اخبار مربوط به کتابداری و نهاد کتابخانه های عمومی

کتابخانه عمومی (مرحوم) حاج ملا علی حکیم الهی

اخبار مربوط به کتابداری و نهاد کتابخانه های عمومی

برپایی نمایشگاه آثار برگزیده جایزه اندرسن در کتابخانه کانون

آثار برگزیده و منتخب جایزه هانس کریستیان اندرسن در سال 2012 در قالب نمایشگاهی در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش لیزنا، در این نمایشگاه که از اول دی 92 برپا شده علاقه‌مندان می‌توانند از 58 اثر منتخب این جایزه معتبر بین‌المللی که بیشتر به زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی است و در میان آن‌ها 7 اثر تصویرگری شده توسط محمدعلی بنی‌اسدی قرار دارد، دیدن کنند.


بر اساس گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب‌های « بی‌بی و بابا»، «آفتاب آفرینش»، «سایه‌های مهربان»، «گل بادام» و «شازده کدو» از جمله آثار تصویرگری‌شده محمدعلی بنی‌اسدی کاندیدای دریافت این جایزه در سال 2012 است که به نمایش گذاشته شده است.


جایزه هانس کریستیان اندرسون همه‌ساله به یک تصویرگر و یک نویسنده برتر اهدا می‌شود که در سال 2012 به "پیتر سِیز" و "ماریا تِرِسا" تعلق گرفت.


بازدید از این نمایشگاه تا پایان دی 92 همه روزه به جز پنج‌شنبه، جمعه و روزهای تعطیل رسمی از ساعت 8 تا 16 برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.


گفتنی است، کتابخانه مرجع کانون در هر ماه مجموعه‌ای از منابع کتابخانه‌ای خود را به صورت ویژه و با موضوع‌های مختلف معرفی و در معرض دید علاقه‌مندان به حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان قرار می‌دهد.


این کتابخانه در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، مجتمع فرهنگی و هنری شهید ملک‌شامران کانون واقع شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.